Click here for Myspace Layouts

My Picture Around Malaysia

Around Malaysia Slideshow: Fitrie’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 6 cities Melaka, Perak, Terengganu, Shah Alam, Putrajaya and Sabak Bernam (near Sri Kembangan, Selangor) was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

Thursday, July 05, 2012

Chop!!

hurm...
pening3x...
hari ini (Jumaat) balik kampung...
pastu es0k ada hari kokurikulum dekat SMK SEKSYEN 16....
saya masuk perbarisan KOR KADET POLIS....
So, saya tak boleh join la....
kesian saya...
hari ahad pula ada choral speaking competition..
saya tak dapat join juga..
asal topik utama balik kampung semua terbengkalai..
kesian saya tau..
saya nk join juga tapi terpaksa balik kampung...
dekat kampung tercongok tengok orang buat kerja...
tolong lah..
saya nak pergi hari kokurikulum dekat sekolah saya!!!

No comments:

Post a Comment